reklama

A stále dookola...

... a zase sa začal deň... opäť s myšlinkou na teba... opäť  blúdiš medzi chlopňami centra môjho fyzického bytia... opäť šteklíš mi myseľ a škodoradostne sa pohrávaš s fantáziou... opäť cítim tvoju vôňu, čo krídlami ma pred nepriateľmi sveta prikrýva... opäť ma všadeprítomne víta tvoj úsmev... och... ako len zbožňujem tú malú veľkú podobu, polohu tvojich pier... a zase mi neskrotená spomienka na teba výpúšťa motýle v brušku...a tie sa šantia ako hravé dietky preletujúce cez slnečné lúče držiac sa nôt melódie lásky... a opäť počúvam tvoje slová v tichu...a odpovedám im...a zhováram sa s nimi... sa s tým tichom... s tebou...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Kedy to už prestane? A prečo sa to vlastne pýtam? Veď pojem ČAS v tvojej prítomnosti pokorne skladá žezlo a kráľovské jablko z dlaní. Nemusí únavne počítať sekundy, minúty, hodiny svojho bytia, preklápať presýpacie hodinky... Pri peci si pokojne zadrieme na chíľu. Na chvíľu? Asi mu klameme. Veď aj prenádherná večnosť s TEBOU trvá ako chvíľa.

... a už je to tu... zase som si popálila prsty nebezpečne vriacou kávičkou ... a zase som si obliekla nohavice naopak...a zase som sa sprchovala s okuliarmi na očiach... a zase som pila čaj bez čaju...a zase vedľa faktoriálov kreslím prepichnuté srdiečka... a zase zatváram oči pred realitou a snívam... a zase trhám sedmokrásky... a zase počítam hviezdy ... a zase som tak blbo nainá... verím... zase verím ľuďom...tebe... a zase sa zhovrám s tichom... s tebou v mojich myšlinkach...a zase sa dívam do prázdna... nie...nie do prázdna... na teba... v mojich myšlinkach... ... zasnená...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

... a zase sa začína noc... zase tma zahaľuje svetlo nádeje... a zase sa bojím ... bojím spať sama.. neležať na tvojej hrudi... a zase túžim pohrávať sa s každým tvojim vláskom... a hladiť ti ružovučké líčka... a obdarúvavať ťa nežne magicko silnými bozkami... a zase snívam... a zase sa zvíjam v neistote... a zase bojujem so strachom...a zase plačem... z neistoty..môjho pesimizmu...zbabelstva....a zaspávam...

...a zase sa začal deň... opäť s myšlinkou na teba... a zase sa začal deň...

Simona Lučkaničová

Simona Lučkaničová

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Žena, čo zmysel nachadza v nezmyselnom, hlasy v tichu, slova na prazdnom papieri. Hlada nikym nenajdene... Zoznam autorových rubrík:  PoetryMyšlienkyZo strán môjho životaZapisky z anglickej kapsy...Nezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu