reklama

STRACH

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

Ukrutný strach....

čo sa pasie na duši človeka...

Strach zachytiť sa o záchranné koleso života...

Strach niekomu to koleso odtrhnúť...

Ja budem žiť, on zomrie.

A možno s ním zomriem aj ja...

Strach zauzliť dve laná osudu...

Strach ublížiť...

Strach byť šťastná...

Tým šťastím pletiem pavučinu Strachu a bolesti ako šál pre niekoho druhého...

 A blíži sa zima...

Strach žiť...

Strach zomrieť...

A možno som už zomrela...

A možno mám k smrti tak blízko...

SMRŤ!

Tak obávaná SMRŤ!

A ja ju volám na návštevu...

Nech príde!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

No len pred prah môjho života

a pozrie sa mi do očí...

Možno v jej pohľade nájdem odpovede...

...tie, čo ma prinútia konečne žiť...

Simona Lučkaničová

Simona Lučkaničová

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Žena, čo zmysel nachadza v nezmyselnom, hlasy v tichu, slova na prazdnom papieri. Hlada nikym nenajdene... Zoznam autorových rubrík:  PoetryMyšlienkyZo strán môjho životaZapisky z anglickej kapsy...Nezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu