reklama

Kto mi pomože?Kto sa o mňa postará?

Tieto slová zdobili odkaz pripevnený na obojku jedného malého kokeršpaniela, ktorého budúcnosť nemala istý smer...Tieto slová zazneli ako prvé z úst neznámeho človeka, ktorý ma pred pár dňami zastavil prechádzajúc sa po ulici...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

...Bol krásny večer, tmavý, no dostatočne osvetľovaný žiarou hviezd. Prechádzala som sa ulicami košického sídliska a úprimnou debatou s mojou priateľkou Majkou vypĺňala ticho, ktoré by nás inak možno sprevádzalo... A tak, vo chvíli, ked sme sa chystali prejsť na druhú stranu cesty nás zastavil neznámy chlapík s malilinkým kokeršpanielom na rukách. Silou mocou sa nás snažil presvedčiť, aby sme sa o toho maličkého a bezbranného postarali. Nezávideniahodná situácia. Slzy sa mi v tú chvíľu silou mocou predierali von z očí v snahe zahliadnuť toho netvora, ktorý bol podľa vlasných slov ochotný nechať tú hnedú guľku na pospas osudu. V hlave hmýrilo neuveriteľné množstvo myšlinok, možností, spôsobov, ako sa o nemluvňa postarať, komu zavolať, koho poprosiť. V zmätku som volala mamke o pomoc, no ani ona nebola schopná nájsť východisko z danej situácie. Zobrať som si ho domov nemohla, priateľka tiež nie a ten chlap iba dookola naliehal, aby sme ho aspoň zobrali a odložili niekde v bráne, kde sa o neho postarajú... Na to si od nás vyslúžil iba neskutočné množstvo prosieb, výhražok, presviedčaní, nech sa o neho postará aspoň o jednu noc dlhšie a ráno si po neho prídeme a odnesieme do útulku.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Neviem, aký osud postihol tie maličké smutné očká. Stále ma to vo vnútri zožiera, že som v danú chvíľu nebola schopná urobiť čosi viac... (Ale skutočne nebola a prosím, neodcudzujte ma za to!) Po príchode domov som neznámemu človeku poslala na mobilné číslo, ktoré mi dal, kontakt na osobu, ktorá sa o túlavé zvieratká stará. Ktorá má neuveriteľne velikánske srdiečko otvorené pre všetky psie očká hľadajúce pomoc, pohladenie, domov. Zavrela som sa v izbe a v zmätku citov a myšlienok som prosila nebesia, aby maličký dostal svoju šancu na život...

Neviem, aký to všetko malo zmysel. Neviem, prečo som daného človeka musela v osudný večer stretnúť. Možno kvôli tomuto článku, ktorého zmyslom je prosba ku všetkým ľuďom, aby netýrali zvieratká, aby si vopred 100krát rozmysleli, či si nejaké zvieratko zaobstarať, alebo nie... Možno jedno zvieratko muselo poniesť tento kríž, aby iné mohli bezstaroste dýchať čistý vzduch... 

Simona Lučkaničová

Simona Lučkaničová

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Žena, čo zmysel nachadza v nezmyselnom, hlasy v tichu, slova na prazdnom papieri. Hlada nikym nenajdene... Zoznam autorových rubrík:  PoetryMyšlienkyZo strán môjho životaZapisky z anglickej kapsy...Nezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu